Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Världens bästa afterski, eller? (Aka. Huffington Post måste ha fel!)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1017431" data-attributes="member: 77701"><p>Huffington Post har listat <a href="http://www.huffingtonpost.com/2011/01/28/10-best-apresski-scenes-ar_n_815139.html#s231266title=Aspen_Colorado" target="_blank">världens tio bästa afterski-orter</a> och nu vill jag veta vad vi på forumet tycker. Spontant fnyser jag åt att de i motiveringen för Cham inte ens nämner Chambre Neuf, och att de i flera fall verkar ha blandat ihop begreppen "afterski" och "utekväll". Det är mig fullständigt egalt huruvida jag kan sitta och sippa på dyrdrinkar eller få epilepsiryck till en känd DJ efter att solen sjunkit bakom bergen, jag vill dansa på borden och dricka öl! Dessutom verkar de knappt ha orkat släpa sig över pölen – herregud det måste finnas fler än två orter i Europa som platsar på topp tio. Förbaskade amerikaner. De är verklighetsfrånvända! Verklighetsfrånvända på min ära! De har aldrig satt en pjäxa i närheten av La Folie Douce!</p><p>Whatever. Här är deras lista:</p><p></p><p>1. Aspen, Colorado</p><p>2. Bariloche, Argentina</p><p>3. Chamonix, France</p><p>4. Cortina, Italy</p><p>5. Killington, Vermont</p><p>6. South Lake Tahoe, Nevada</p><p>7. St Anton, Austria</p><p>8. Telluride, Colorado</p><p>9. Whistler, Canada</p><p>10. Zermatt, Switzerland</p><p></p><p>Cortina, seriöst? Det känns så fel. Var är Saalbach, Badgastein, Val d'Isère? Vad är afterski? Vem är jag?</p><p>Så många frågor.</p><p>/Hedda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1017431, member: 77701"] Huffington Post har listat [url=http://www.huffingtonpost.com/2011/01/28/10-best-apresski-scenes-ar_n_815139.html#s231266title=Aspen_Colorado]världens tio bästa afterski-orter[/url] och nu vill jag veta vad vi på forumet tycker. Spontant fnyser jag åt att de i motiveringen för Cham inte ens nämner Chambre Neuf, och att de i flera fall verkar ha blandat ihop begreppen "afterski" och "utekväll". Det är mig fullständigt egalt huruvida jag kan sitta och sippa på dyrdrinkar eller få epilepsiryck till en känd DJ efter att solen sjunkit bakom bergen, jag vill dansa på borden och dricka öl! Dessutom verkar de knappt ha orkat släpa sig över pölen – herregud det måste finnas fler än två orter i Europa som platsar på topp tio. Förbaskade amerikaner. De är verklighetsfrånvända! Verklighetsfrånvända på min ära! De har aldrig satt en pjäxa i närheten av La Folie Douce! Whatever. Här är deras lista: 1. Aspen, Colorado 2. Bariloche, Argentina 3. Chamonix, France 4. Cortina, Italy 5. Killington, Vermont 6. South Lake Tahoe, Nevada 7. St Anton, Austria 8. Telluride, Colorado 9. Whistler, Canada 10. Zermatt, Switzerland Cortina, seriöst? Det känns så fel. Var är Saalbach, Badgastein, Val d'Isère? Vad är afterski? Vem är jag? Så många frågor. /Hedda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Världens bästa afterski, eller? (Aka. Huffington Post måste ha fel!)
Tillbaka
Topp