Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Världens bästa twintipåkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="k-w" data-source="post: 98561" data-attributes="member: 29287"><p>Nu kidnappar jag den här tråden till något helt annat än den från början handlade om. Och jag ser det som en välgärning.</p><p></p><p>JoN_Jr, JWester och de medlemmar på det här forumet som har en abnorm böjelse för att starta meningslösa trådar: Det handlar inte om att inte gå in på den här tråden och dylika och "bara bashar på dom som gjort tråden". Det handlar om att freeride håller på att förlora alla möjligheter att fungera som relevant informationskälla och förvandlas till en jävla lekplats enbart för att ett dussin kändiskåta skitungar absolut vill upplysa omvärlden om precis vad de tycker om idolens klädval, vilka skidor som ger mest respekt i barnbacksliften och hur roliga de kan vara när de använder diverse slanguttryck. Jag har ingeting emot humor, tvärtom de bästa och mest användbara trådarna här är skrivna med MYCKET humor. Men de innehåller också information, intressanta funderingar och bra frågor. Och det saknar trådar som den här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="k-w, post: 98561, member: 29287"] Nu kidnappar jag den här tråden till något helt annat än den från början handlade om. Och jag ser det som en välgärning. JoN_Jr, JWester och de medlemmar på det här forumet som har en abnorm böjelse för att starta meningslösa trådar: Det handlar inte om att inte gå in på den här tråden och dylika och "bara bashar på dom som gjort tråden". Det handlar om att freeride håller på att förlora alla möjligheter att fungera som relevant informationskälla och förvandlas till en jävla lekplats enbart för att ett dussin kändiskåta skitungar absolut vill upplysa omvärlden om precis vad de tycker om idolens klädval, vilka skidor som ger mest respekt i barnbacksliften och hur roliga de kan vara när de använder diverse slanguttryck. Jag har ingeting emot humor, tvärtom de bästa och mest användbara trådarna här är skrivna med MYCKET humor. Men de innehåller också information, intressanta funderingar och bra frågor. Och det saknar trådar som den här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Världens bästa twintipåkare?
Tillbaka
Topp