Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 778756" data-attributes="member: 48051"><p>Har du varit i Monte Rosa? Kan bli lite mycket folk på helgerna, men den veckan jag var där så var det nästan tomt måndag - torsdag. Det finns inget annat att göra än att åka skidor där. Inget uteliv överhuvudtaget, vilket jag tyckte var helgrymt! Dock var det hyffsat bra drag på den lokala baren någon kväll när vi var där. Turmöjligheterna är enorma, och kommer det snö så är skogen ner mot Gressoney La Trinité riktigt bra. Puderhetsen var rätt hög runt pisterna, mycket sportlovsfirande svenskar, men fick höra historier om ospårat fast det var flera veckor sedan det snöat. Parken var dock inte mycket att ha. </p><p>Av dom system jag varit i alperna så trivdes jag helt klart bäst i Monte Rosa.</p><p>Andra sidan Atlanten har jag däremot inget att tipsa om, har inte kommit dit ännu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 778756, member: 48051"] Har du varit i Monte Rosa? Kan bli lite mycket folk på helgerna, men den veckan jag var där så var det nästan tomt måndag - torsdag. Det finns inget annat att göra än att åka skidor där. Inget uteliv överhuvudtaget, vilket jag tyckte var helgrymt! Dock var det hyffsat bra drag på den lokala baren någon kväll när vi var där. Turmöjligheterna är enorma, och kommer det snö så är skogen ner mot Gressoney La Trinité riktigt bra. Puderhetsen var rätt hög runt pisterna, mycket sportlovsfirande svenskar, men fick höra historier om ospårat fast det var flera veckor sedan det snöat. Parken var dock inte mycket att ha. Av dom system jag varit i alperna så trivdes jag helt klart bäst i Monte Rosa. Andra sidan Atlanten har jag däremot inget att tipsa om, har inte kommit dit ännu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Tillbaka
Topp