Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 778867" data-attributes="member: 102471"><p>Mycket folk? Ja i Andermatt, Englberg är det en del folk(åkte iofs ospårat flera gånger där en dag efter snöfall). I St. Anton åkte vi ospårat två dagar efter snöfall(inte i själva Anton utan 20 min utan för med bil), Disentis är det fortfarande ingen stress om jag har fattat Noljas rätt, Davos är sjukt stort, skön skogsåkning, kört orört där två dagar efter snöfall (tack BD för guidningen), Engadin området, Mayherhofen ligger ju inte heller mer än 2 timmar bort, sen har du ett gäng "småorter"(1000 meter fallhöjd, 5 liftar) runt omkring som har sjukt bra åkning och inget folk men det är inget jag vill skriva om här på ett öppet forum men jag lovar att du får åka ospårat varje dag mer eller mindre om du bara vill. </p><p></p><p>Skogsåkning finns på flera orter som är bra. I St. Anton området skulle jag säga efter att varit där bara i två dagar att den är magisk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 778867, member: 102471"] Mycket folk? Ja i Andermatt, Englberg är det en del folk(åkte iofs ospårat flera gånger där en dag efter snöfall). I St. Anton åkte vi ospårat två dagar efter snöfall(inte i själva Anton utan 20 min utan för med bil), Disentis är det fortfarande ingen stress om jag har fattat Noljas rätt, Davos är sjukt stort, skön skogsåkning, kört orört där två dagar efter snöfall (tack BD för guidningen), Engadin området, Mayherhofen ligger ju inte heller mer än 2 timmar bort, sen har du ett gäng "småorter"(1000 meter fallhöjd, 5 liftar) runt omkring som har sjukt bra åkning och inget folk men det är inget jag vill skriva om här på ett öppet forum men jag lovar att du får åka ospårat varje dag mer eller mindre om du bara vill. Skogsåkning finns på flera orter som är bra. I St. Anton området skulle jag säga efter att varit där bara i två dagar att den är magisk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Tillbaka
Topp