Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lassa" data-source="post: 778962" data-attributes="member: 72505"><p>Jag åkte snowboard när jag var i Flachau och då åkte jag inte så mycket skog, tog bara några åk, tycker det var roligare med stora ytor då. Det man kan påtala är att om det inte dumpar bra i MR (se tidigare inlägg) så är det knepigt med snötäcket, då mer eller mindre all skidåkning är med klippor som bas. Detta gör ju att det måste komma mer snö än om det är med jord eller gräs som underlag. Jag tyckte nog att det var lite väl mycket folk i F, annars är det toppen där med många roliga åk. </p><p></p><p>När det väl är bra med snö i MR, så är åkningen ruggigt bra, för alla nivåer. Det finns åkning åt alla vädersträck i systemet, det finns riktigt branta terränger, couloirer och ställen man kan åka på även om det är dimma överallt annars i systemet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lassa, post: 778962, member: 72505"] Jag åkte snowboard när jag var i Flachau och då åkte jag inte så mycket skog, tog bara några åk, tycker det var roligare med stora ytor då. Det man kan påtala är att om det inte dumpar bra i MR (se tidigare inlägg) så är det knepigt med snötäcket, då mer eller mindre all skidåkning är med klippor som bas. Detta gör ju att det måste komma mer snö än om det är med jord eller gräs som underlag. Jag tyckte nog att det var lite väl mycket folk i F, annars är det toppen där med många roliga åk. När det väl är bra med snö i MR, så är åkningen ruggigt bra, för alla nivåer. Det finns åkning åt alla vädersträck i systemet, det finns riktigt branta terränger, couloirer och ställen man kan åka på även om det är dimma överallt annars i systemet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Världens roligaste terräng?
Tillbaka
Topp