Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Världscupen i Åre samtidigt som skidtestarhelgen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skare" data-source="post: 1050182" data-attributes="member: 33054"><p>Nej, alla tävlingar går i nedre delen av Störtloppet, en backe som nästan alltid är avstängd för träning och tävling. Inga korsningar, avspärrningar. Gästrappet är öppet för åkning. Lundsrappet har för lite snö. Samma sak med övriga backar i systemet från vad jag kan bedöma. Men jag jobbar inte på Skistar och har insikt i deras planer. Hamrebacken i Duved har varit bra nu i veckan, men jag skulle inte bli förvånad om dem främst blir reserverad för träning för wc-åkarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skare, post: 1050182, member: 33054"] Nej, alla tävlingar går i nedre delen av Störtloppet, en backe som nästan alltid är avstängd för träning och tävling. Inga korsningar, avspärrningar. Gästrappet är öppet för åkning. Lundsrappet har för lite snö. Samma sak med övriga backar i systemet från vad jag kan bedöma. Men jag jobbar inte på Skistar och har insikt i deras planer. Hamrebacken i Duved har varit bra nu i veckan, men jag skulle inte bli förvånad om dem främst blir reserverad för träning för wc-åkarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Världscupen i Åre samtidigt som skidtestarhelgen?
Tillbaka
Topp