Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
världscupen i big air på snowboard inge vidare.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Goakille" data-source="post: 38241" data-attributes="member: 19005"><p>Haha gött att andra tycker det med.... Jag slutade tävla och åka seriöst för några år sedan... sedan satte jag på tvn när det var från tandådalen.... </p><p></p><p>Dom gjorde ju precis samma trick jag gjorde för 3-4 år sedan... nästan alla körde 720 inde eller nån annan grab,... tyckte även i VM att det var mycket 720 .... eller det var väll folk som förökte på annat men 720 var det enda folk landade på!... </p><p></p><p>Man satt ju och vred sig i tvsoffan... blir förbannad lixom när man vet att man kan köra lika bra som dom på tvn!... Visst är det lätt och sitta och va stor i munnen framför tvn.. när man tävlar är det nerver och man har få hopp och måste sätta tricken... men ändå, tycker det borde ha utvecklats mer på dessa år!!!...</p><p></p><p>Sen får man ju inte glömma att alla riktigt bra åkare inte tävlar längre utan spelar in filmer istället...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Goakille, post: 38241, member: 19005"] Haha gött att andra tycker det med.... Jag slutade tävla och åka seriöst för några år sedan... sedan satte jag på tvn när det var från tandådalen.... Dom gjorde ju precis samma trick jag gjorde för 3-4 år sedan... nästan alla körde 720 inde eller nån annan grab,... tyckte även i VM att det var mycket 720 .... eller det var väll folk som förökte på annat men 720 var det enda folk landade på!... Man satt ju och vred sig i tvsoffan... blir förbannad lixom när man vet att man kan köra lika bra som dom på tvn!... Visst är det lätt och sitta och va stor i munnen framför tvn.. när man tävlar är det nerver och man har få hopp och måste sätta tricken... men ändå, tycker det borde ha utvecklats mer på dessa år!!!... Sen får man ju inte glömma att alla riktigt bra åkare inte tävlar längre utan spelar in filmer istället... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
världscupen i big air på snowboard inge vidare.
Tillbaka
Topp