Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
världscupen i big air på snowboard inge vidare.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 38245" data-attributes="member: 15931"><p>Dom kan säkert göra andra tricks också men så länge det enbart är 720 som gäller på tävlingar så kommer det ändå bli långtråkigt att kolla på. Jag vet inte i detalj hur bedömingarna går till men om snurrar värderas högre än stil och nyskapande, då kan jag bara beklaga att tävlingsgrenen kommer närma sig freestyle på skidor och tappa förankringen med rötterna. Detta gäller framförallt i världscupen.</p><p></p><p>Kan kanske bli svårt att slå igenom som friåkningshjälte och soulkille sen efter en sådan start, så som inkörningsport till filmkontrakt och filmkarriär kanske tävlingarna inte kommer vara en så bra väg i framtiden om utvecklingen fortsätter så här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 38245, member: 15931"] Dom kan säkert göra andra tricks också men så länge det enbart är 720 som gäller på tävlingar så kommer det ändå bli långtråkigt att kolla på. Jag vet inte i detalj hur bedömingarna går till men om snurrar värderas högre än stil och nyskapande, då kan jag bara beklaga att tävlingsgrenen kommer närma sig freestyle på skidor och tappa förankringen med rötterna. Detta gäller framförallt i världscupen. Kan kanske bli svårt att slå igenom som friåkningshjälte och soulkille sen efter en sådan start, så som inkörningsport till filmkontrakt och filmkarriär kanske tävlingarna inte kommer vara en så bra väg i framtiden om utvecklingen fortsätter så här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
världscupen i big air på snowboard inge vidare.
Tillbaka
Topp