Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenrik" data-source="post: 1029269" data-attributes="member: 78625"><p>"Hur svårt kan det vara" tänkte jag, efter att ha fått mina innerskor värmda i en skidbutik. Det är inte direkt raketforskning att slänga in innerskorna i ugnen och vaddera ställen på foten där det klämmer.</p><p></p><p>Ungefär så enkelt är det. Gjorde detta igår efter att ha läst lite diy-guider. </p><p>I mitt fall så klämde tårna lite för mycket för att kunna vara bekvämt, något som tåhättan åtgärdade under värmningen. Tog ca 40min och blev, om än ganska lite, bättre än innnan!</p><p>Nu är ju detta såpass simpelt, mer avancerade mods på pjäxorna lämnas självklart bort till någon som kan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenrik, post: 1029269, member: 78625"] "Hur svårt kan det vara" tänkte jag, efter att ha fått mina innerskor värmda i en skidbutik. Det är inte direkt raketforskning att slänga in innerskorna i ugnen och vaddera ställen på foten där det klämmer. Ungefär så enkelt är det. Gjorde detta igår efter att ha läst lite diy-guider. I mitt fall så klämde tårna lite för mycket för att kunna vara bekvämt, något som tåhättan åtgärdade under värmningen. Tog ca 40min och blev, om än ganska lite, bättre än innnan! Nu är ju detta såpass simpelt, mer avancerade mods på pjäxorna lämnas självklart bort till någon som kan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Tillbaka
Topp