Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="movgoli" data-source="post: 1259769" data-attributes="member: 47225"><p>Jag har ett par lange inneskor som jag fått från generalagenten och tänkte använda i mina Rs 140. Innerskon är Lange wc fit, är oanvända men har alldeles för tjock stoppning, möjligtvis är de formade efter någon annans fötter eller så är det ett felaktigt stoppat måndagsexemplar. Vissa kanske tycker att jag skall skicka tillbaka dem men då den modell jag behöver inte finns längre, samt att jag har fått innerskons utan kostnad som vill jag få det och fungera. Jag jämför tjockleken med orginal innerskorna till Lange Rs 140 som är en likadan innersko som den jag nu försöker få att passa mig. </p><p></p><p>Går det att fixa till genom att köra dem i en vanlig ugn , för att få stoppningen bättre fördelad efter min fot? Bör man även köra pjäxorna i ugnen med innerskona i ? ,Hur kan man veta om innerskon fungerar att värmas? </p><p>Om det går vad tror ni då om temp och tid? (100 grader? 10min?)</p><p>Eller kan det finnas andra alternativ till att minska mängden stoppning i innerskon?</p><p></p><p>Tacksam för synpunkter</p><p>Fötterna skriker Kramp, så fort jag försöker testa dessa innerskor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="movgoli, post: 1259769, member: 47225"] Jag har ett par lange inneskor som jag fått från generalagenten och tänkte använda i mina Rs 140. Innerskon är Lange wc fit, är oanvända men har alldeles för tjock stoppning, möjligtvis är de formade efter någon annans fötter eller så är det ett felaktigt stoppat måndagsexemplar. Vissa kanske tycker att jag skall skicka tillbaka dem men då den modell jag behöver inte finns längre, samt att jag har fått innerskons utan kostnad som vill jag få det och fungera. Jag jämför tjockleken med orginal innerskorna till Lange Rs 140 som är en likadan innersko som den jag nu försöker få att passa mig. Går det att fixa till genom att köra dem i en vanlig ugn , för att få stoppningen bättre fördelad efter min fot? Bör man även köra pjäxorna i ugnen med innerskona i ? ,Hur kan man veta om innerskon fungerar att värmas? Om det går vad tror ni då om temp och tid? (100 grader? 10min?) Eller kan det finnas andra alternativ till att minska mängden stoppning i innerskon? Tacksam för synpunkter Fötterna skriker Kramp, så fort jag försöker testa dessa innerskor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Tillbaka
Topp