Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elastico" data-source="post: 992950" data-attributes="member: 119148"><p>Bump</p><p></p><p>Jag tänkte väcka liv i tråden med en fråga angående ett par Salomon X Max 100/120 (inte bestämt mig än vilka jag ska välja).</p><p>Man sparar drygt en tusenlapp på att beställa ett par X Max 120 på nätet och 100-modellen har jag inte ens hittat i butik. Därför uppstår frågan om man kan köpa pjäxor på nätet och sen värma dem själv hemma.</p><p></p><p>Jag såg ett klipp på youtube där den korrekta metoden är att stoppa in skalet i en "Salomonugn" i 10 min på 120 grader.</p><p>Har någon här provat att stoppa sina pjäxor (dvs bara skalet) en helt vanlig ugn? Jag tycker personligen att det borde gå bra men samtidigt känns det som att det kan bli ett väldigt dyrt misstag om något går snett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elastico, post: 992950, member: 119148"] Bump Jag tänkte väcka liv i tråden med en fråga angående ett par Salomon X Max 100/120 (inte bestämt mig än vilka jag ska välja). Man sparar drygt en tusenlapp på att beställa ett par X Max 120 på nätet och 100-modellen har jag inte ens hittat i butik. Därför uppstår frågan om man kan köpa pjäxor på nätet och sen värma dem själv hemma. Jag såg ett klipp på youtube där den korrekta metoden är att stoppa in skalet i en "Salomonugn" i 10 min på 120 grader. Har någon här provat att stoppa sina pjäxor (dvs bara skalet) en helt vanlig ugn? Jag tycker personligen att det borde gå bra men samtidigt känns det som att det kan bli ett väldigt dyrt misstag om något går snett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Tillbaka
Topp