Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elastico" data-source="post: 993091" data-attributes="member: 119148"><p>Jag testade 120 pjäxan på Intersport och den satt riktigt bra. Egentligen är jag inte villig att lägga 5000 på ett par pjäxor men där jag bor så har vi bara Intersport, Stadium och Team Sportia och deras utbud är hemskt dåligt. Eftersom pjäxan passade så pass bra så tänkte jag slå till men jag vet verkligen inte om det är värt 1000 kr (mellanskillnaden mot att handla på nätet) för att få pjäxorna värmda i butiken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elastico, post: 993091, member: 119148"] Jag testade 120 pjäxan på Intersport och den satt riktigt bra. Egentligen är jag inte villig att lägga 5000 på ett par pjäxor men där jag bor så har vi bara Intersport, Stadium och Team Sportia och deras utbud är hemskt dåligt. Eftersom pjäxan passade så pass bra så tänkte jag slå till men jag vet verkligen inte om det är värt 1000 kr (mellanskillnaden mot att handla på nätet) för att få pjäxorna värmda i butiken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
värma pjäxor själv
Tillbaka
Topp