Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Varma pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Champo" data-source="post: 399382" data-attributes="member: 14927"><p>Undrar om någon har tips på varma skor för frostskadade tår!</p><p>Sedan flera år tillbaks åker jag på Strolz då deras innersko är varm samt att skalet passar mig, har även förstärkt med Hotronic värme för att få det så varmt som möjligt om tårna. Skorna är ganska varma med jag är inte nöjd, under -10 blir det kyligt efter ett tag samt att den ena hälen blir kall ännu tidigare. Det senare kan bero på att att foamning av skon ej är 100% lyckad vilket märktes efter några säsonger.</p><p>Funderar nu på att skaffa nya varmare skor som är anpassade för hårdare åkning, är därför tacksam för tips på varma men styva skor!</p><p></p><p>/P-O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Champo, post: 399382, member: 14927"] Undrar om någon har tips på varma skor för frostskadade tår! Sedan flera år tillbaks åker jag på Strolz då deras innersko är varm samt att skalet passar mig, har även förstärkt med Hotronic värme för att få det så varmt som möjligt om tårna. Skorna är ganska varma med jag är inte nöjd, under -10 blir det kyligt efter ett tag samt att den ena hälen blir kall ännu tidigare. Det senare kan bero på att att foamning av skon ej är 100% lyckad vilket märktes efter några säsonger. Funderar nu på att skaffa nya varmare skor som är anpassade för hårdare åkning, är därför tacksam för tips på varma men styva skor! /P-O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Varma pjäxor?
Tillbaka
Topp