Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Värma upp Inneskon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1030676" data-attributes="member: 46762"><p>Fokusera på Lenriks sista mening... Med tanke på att det är ett par SPK som är en av de mjukaste och komfortablaste pjäxorna så skall du bara värma dem om du verkligen känner att det är punkter i pjäxan som inte riktigt känns hundra. CustomFit-värmaren är def. inte samma sak som en varmluftsugn (värmen kommer ju inifrån).</p><p></p><p>Så fundera ordentligt om du verkligen MÅSTE värma dina pjux, för det säkra före det osäkra är att bara åka in dem...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1030676, member: 46762"] Fokusera på Lenriks sista mening... Med tanke på att det är ett par SPK som är en av de mjukaste och komfortablaste pjäxorna så skall du bara värma dem om du verkligen känner att det är punkter i pjäxan som inte riktigt känns hundra. CustomFit-värmaren är def. inte samma sak som en varmluftsugn (värmen kommer ju inifrån). Så fundera ordentligt om du verkligen MÅSTE värma dina pjux, för det säkra före det osäkra är att bara åka in dem... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Värma upp Inneskon
Tillbaka
Topp