Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värme i dynor på sittliftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1053465" data-attributes="member: 77701"><p>[USER=83225]@Pillard[/USER] Jag kanske var lite luddig där, men när jag skriver</p><p>"jag slutade kalla chokladboll för något annat än chokladboll när jag insåg att jag som icke-rasifierad person inte har rätt att tala om för någon som är det huruvida de upplever något som nedsättande eller inte"</p><p>pratar jag alltså om min personliga insikt kring en viss uppfattning gällande en specifik företeelse/pryl, inte att alla som kan sorteras i samma fack som mig gällande rasifiering _måste_ hålla med mig om den uppfattningen.</p><p></p><p>(det här blev nog ännu luddigare. sorry.)</p><p></p><p> [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] jag tror det fortfarande heter människa.. men om det finns något alternativ som inte känns alldeles för krystat så kan jag tänka mig att plocka in det i min vokabulär. "kvinniska" och "heniska" är inga personliga favoriter om jag ska vara ärlig.</p><p></p><p> [USER=48397]@HeLium[/USER] rundvändning är ett jättetrevligt ord.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1053465, member: 77701"] [USER=83225]@Pillard[/USER] Jag kanske var lite luddig där, men när jag skriver "jag slutade kalla chokladboll för något annat än chokladboll när jag insåg att jag som icke-rasifierad person inte har rätt att tala om för någon som är det huruvida de upplever något som nedsättande eller inte" pratar jag alltså om min personliga insikt kring en viss uppfattning gällande en specifik företeelse/pryl, inte att alla som kan sorteras i samma fack som mig gällande rasifiering _måste_ hålla med mig om den uppfattningen. (det här blev nog ännu luddigare. sorry.) [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] jag tror det fortfarande heter människa.. men om det finns något alternativ som inte känns alldeles för krystat så kan jag tänka mig att plocka in det i min vokabulär. "kvinniska" och "heniska" är inga personliga favoriter om jag ska vara ärlig. [USER=48397]@HeLium[/USER] rundvändning är ett jättetrevligt ord. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värme i dynor på sittliftar
Tillbaka
Topp