Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmepaket till pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidbruden" data-source="post: 190895" data-attributes="member: 35453"><p>Tack för svaren jag fått, tror jag är nöjd nu!</p><p></p><p>//Mia</p><p></p><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag fryser jämt om mina fötter när vi åker skidor. </p><p>När jag är på toa tar jag av mig pjäxorna och värmer fötterna under handtorken för att få upp värmen och rörligheten i fötterna lite.</p><p></p><p>Jag funderar nu på att investera i ett batteridrivet värmepaket till pjäxorna.</p><p>Är det någon som har eller har haft detta som kan tala om ifall det funkar bra eller dåligt.</p><p></p><p>// Mia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidbruden, post: 190895, member: 35453"] Tack för svaren jag fått, tror jag är nöjd nu! //Mia Hejsan! Jag fryser jämt om mina fötter när vi åker skidor. När jag är på toa tar jag av mig pjäxorna och värmer fötterna under handtorken för att få upp värmen och rörligheten i fötterna lite. Jag funderar nu på att investera i ett batteridrivet värmepaket till pjäxorna. Är det någon som har eller har haft detta som kan tala om ifall det funkar bra eller dåligt. // Mia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmepaket till pjäxor
Tillbaka
Topp