Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmestrumpa till ok pris (Borgarfjäll eller bucken)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1270198" data-attributes="member: 145369"><p>Min gissning är att ingen på Bucken åker skidor seriöst. Gör man det då vet man att bomull är stort nono.</p><p>Det är som att komma till afterskin ombytt, duschad och pudrad. Helt fel!</p><p>Jag har ett par Sidas värmestrumpor, inge bomull där inte. Dyra men funkar bra, har dom ibland till telis och längd då jag har extra innerskor till alpint och topptur med värmesulor.</p><p>Det låter seriöst att köpa till fem pers. Kolla runt noga så det inte blir tokigt.</p><p>Jag köpte värmehandskar på rea av känt märke för ett gäng år sedan. Kanon dom två veckorna dom funkade innan dom la av.</p><p>Lycka till hoppas ni hittar något bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1270198, member: 145369"] Min gissning är att ingen på Bucken åker skidor seriöst. Gör man det då vet man att bomull är stort nono. Det är som att komma till afterskin ombytt, duschad och pudrad. Helt fel! Jag har ett par Sidas värmestrumpor, inge bomull där inte. Dyra men funkar bra, har dom ibland till telis och längd då jag har extra innerskor till alpint och topptur med värmesulor. Det låter seriöst att köpa till fem pers. Kolla runt noga så det inte blir tokigt. Jag köpte värmehandskar på rea av känt märke för ett gäng år sedan. Kanon dom två veckorna dom funkade innan dom la av. Lycka till hoppas ni hittar något bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmestrumpa till ok pris (Borgarfjäll eller bucken)?
Tillbaka
Topp