Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freebasse" data-source="post: 1212312" data-attributes="member: 145608"><p>I mina gamla pjäxor snittade jag upp innerskon där bakkappan möter sulan, för att få ut kabeln. Sedan bytte jag till intuiotion och vill helst inte skära upp den skon. </p><p>Hur drar du kabeln om du kör sula med kabel? De sulor som har inbyggt batteri har jag bara sett dåliga recensioner på. </p><p></p><p>Är det någon som testat att lägga ett lager (2-3mm kanske) ull mellan Skal och innersko? Eller skära bort den mjuka delen av formsulan och ersätta med ull? </p><p></p><p>Är det inte fullt ställ top to bottom när det är lite kallare fryser jag nästan jämt om tårna. Alltid liners i tummisarna också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freebasse, post: 1212312, member: 145608"] I mina gamla pjäxor snittade jag upp innerskon där bakkappan möter sulan, för att få ut kabeln. Sedan bytte jag till intuiotion och vill helst inte skära upp den skon. Hur drar du kabeln om du kör sula med kabel? De sulor som har inbyggt batteri har jag bara sett dåliga recensioner på. Är det någon som testat att lägga ett lager (2-3mm kanske) ull mellan Skal och innersko? Eller skära bort den mjuka delen av formsulan och ersätta med ull? Är det inte fullt ställ top to bottom när det är lite kallare fryser jag nästan jämt om tårna. Alltid liners i tummisarna också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Tillbaka
Topp