Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kottla" data-source="post: 1212419" data-attributes="member: 141607"><p>I mina pjäxor behöver jag distansmaterial under innerskon. Jag har bytt det mot två lager ullsulor från Woolpower. Funkar bra för mig.</p><p></p><p>Sedan klippte jag av tådelen av en gammal tunn fleece-strumpa och tejpade fast längst fram utanför innerskon för extra isolering fram. Jag har formgjuten Sidas innersko och det fanns plats för det. Går fortfarande att röra på tårna vilket är viktigt.</p><p></p><p>Alpenheat Bootcover gör stor skillnad men räcker inte helt när det är som kallast. </p><p></p><p>Att i liften knäppa upp de spännen som går att lossa på pjäxorna, hjälper också då det ger bättre cirkulation. </p><p></p><p>Också att i liften jobba som en tok med tårna upp och ner hjälper förvånansvärt bra, men är något krävande.</p><p></p><p>På det så hjälpte mina Seger värmestrumpor fint idag i åkning mellan -10 till -20 (kraftig inversion) men med mittensteget räckte inte batteriet så länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kottla, post: 1212419, member: 141607"] I mina pjäxor behöver jag distansmaterial under innerskon. Jag har bytt det mot två lager ullsulor från Woolpower. Funkar bra för mig. Sedan klippte jag av tådelen av en gammal tunn fleece-strumpa och tejpade fast längst fram utanför innerskon för extra isolering fram. Jag har formgjuten Sidas innersko och det fanns plats för det. Går fortfarande att röra på tårna vilket är viktigt. Alpenheat Bootcover gör stor skillnad men räcker inte helt när det är som kallast. Att i liften knäppa upp de spännen som går att lossa på pjäxorna, hjälper också då det ger bättre cirkulation. Också att i liften jobba som en tok med tårna upp och ner hjälper förvånansvärt bra, men är något krävande. På det så hjälpte mina Seger värmestrumpor fint idag i åkning mellan -10 till -20 (kraftig inversion) men med mittensteget räckte inte batteriet så länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Tillbaka
Topp