Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QRikard" data-source="post: 1314501" data-attributes="member: 92022"><p>Jag har delaminerat mina gjutna sulor som jag har dedikerade till slalompjäxorna och stoppat in värmeelementet mellan det röda skummet och den vita hårdplasten (sidas sulor som finns i de flesta sportbutiker). </p><p>Jag har inte använt den medföljande överdraget som man ibland får med kittet med värmeelementet.</p><p></p><p>Har du de klassiska ortopediska inläggen som är gjuten i en del samt med eventuellt ett tyg överdrag så är det bara att lägga värmeelementet under, uppepå lär aldrig hålla pga nötning och du vill bevisligen inte bygga in värmeelementet så det följer med överallt. </p><p></p><p>Personligen skulle jag rekommendera ett par sulor till pjäxorna. Beroende på hur känsliga dina fötter är kan det räcka med vanlig gjutning från bra alpinbutik annars gå via ortopeden men då lär priset öka en del...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QRikard, post: 1314501, member: 92022"] Jag har delaminerat mina gjutna sulor som jag har dedikerade till slalompjäxorna och stoppat in värmeelementet mellan det röda skummet och den vita hårdplasten (sidas sulor som finns i de flesta sportbutiker). Jag har inte använt den medföljande överdraget som man ibland får med kittet med värmeelementet. Har du de klassiska ortopediska inläggen som är gjuten i en del samt med eventuellt ett tyg överdrag så är det bara att lägga värmeelementet under, uppepå lär aldrig hålla pga nötning och du vill bevisligen inte bygga in värmeelementet så det följer med överallt. Personligen skulle jag rekommendera ett par sulor till pjäxorna. Beroende på hur känsliga dina fötter är kan det räcka med vanlig gjutning från bra alpinbutik annars gå via ortopeden men då lär priset öka en del... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor eller värmestrumpor?
Tillbaka
Topp