Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 995485" data-attributes="member: 55515"><p>Återkoppling!</p><p></p><p>Blev ett par Thermic sulor (de som är ersättningssulor) samt Therm-ic Classic (med 4 st AA batterier) + 2 st net on net AA-laddare (2700 Mha). Totalsumma 1100 kr,</p><p></p><p>Var nere i Alpe d`´Huez i veckan och vi hade temperaturer på -20 nästan. Flickvännen frös som tusan om sina fötter några dagar medan jag klarade mig utan problem. Var lite kall men inte mer. Körde på steg 2 av 3 hela veckan och batterierna räckte då hela dagen.</p><p></p><p>Självklart är det smidigare med de integrerade batterierna men för mig fungerade det bra med classic, Blir bara 2-3 veckor skidor som max varje år nu så valde det billigare alternativet.</p><p></p><p>Betyg 5 av 5!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 995485, member: 55515"] Återkoppling! Blev ett par Thermic sulor (de som är ersättningssulor) samt Therm-ic Classic (med 4 st AA batterier) + 2 st net on net AA-laddare (2700 Mha). Totalsumma 1100 kr, Var nere i Alpe d`´Huez i veckan och vi hade temperaturer på -20 nästan. Flickvännen frös som tusan om sina fötter några dagar medan jag klarade mig utan problem. Var lite kall men inte mer. Körde på steg 2 av 3 hela veckan och batterierna räckte då hela dagen. Självklart är det smidigare med de integrerade batterierna men för mig fungerade det bra med classic, Blir bara 2-3 veckor skidor som max varje år nu så valde det billigare alternativet. Betyg 5 av 5! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Värmesulor
Tillbaka
Topp