Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Varning för att linan brister i SkiStars ankarliftar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1279968" data-attributes="member: 164657"><p>Jag litar på att alla gamla rävar här har rätt i att såna här incidenter sker, oavsett operatör eller anläggning.</p><p></p><p>Däremot kan man tycka att bemötandet brister en hel del. Jag tror att med vanan och erfarenheten av såna här incidenter så tappar liftbolaget känslan för hur andra kan uppleva incidenten. Ingen klockren jämförelse men det har ju hänt ett gäng gånger att man träffat sjukvårdspersonal som är superkompetent inom det medicinska men som verkar sakna inlevelseförmåga och man går därifrån med en känsla av att man precis träffat en kvacksalvare. Det är ju sen gammalt att hanterandet av och informationen kring ett faktiskt skeende ofta är betydligt viktigare än det faktiska skeendet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1279968, member: 164657"] Jag litar på att alla gamla rävar här har rätt i att såna här incidenter sker, oavsett operatör eller anläggning. Däremot kan man tycka att bemötandet brister en hel del. Jag tror att med vanan och erfarenheten av såna här incidenter så tappar liftbolaget känslan för hur andra kan uppleva incidenten. Ingen klockren jämförelse men det har ju hänt ett gäng gånger att man träffat sjukvårdspersonal som är superkompetent inom det medicinska men som verkar sakna inlevelseförmåga och man går därifrån med en känsla av att man precis träffat en kvacksalvare. Det är ju sen gammalt att hanterandet av och informationen kring ett faktiskt skeende ofta är betydligt viktigare än det faktiska skeendet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Varning för att linan brister i SkiStars ankarliftar!
Tillbaka
Topp