Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Varning för att linan brister i SkiStars ankarliftar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1279988" data-attributes="member: 102471"><p>Som jag skriver i tidigare inlägg så checkas lifterna konstant under säsongen så jag vet inte riktigt vad Skistar har gjort för fel? Och jag poängtera i flera inlägg att detta händer på alla anläggningar för att det blir slitage på grejorna. Och slitaget kan komma framkomma av många olika saker. Och gå olika fort beroende på kundernas beteende i liftarna bland annat. Såg senast en ankarlift gå sönder för 45 minuter sedan i en anläggning som inte är skidstad. Ingen som klagade vad jag märkte när de kom ner med liften till dalstationen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1279988, member: 102471"] Som jag skriver i tidigare inlägg så checkas lifterna konstant under säsongen så jag vet inte riktigt vad Skistar har gjort för fel? Och jag poängtera i flera inlägg att detta händer på alla anläggningar för att det blir slitage på grejorna. Och slitaget kan komma framkomma av många olika saker. Och gå olika fort beroende på kundernas beteende i liftarna bland annat. Såg senast en ankarlift gå sönder för 45 minuter sedan i en anläggning som inte är skidstad. Ingen som klagade vad jag märkte när de kom ner med liften till dalstationen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Varning för att linan brister i SkiStars ankarliftar!
Tillbaka
Topp