Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varning för bedragare - Tony David Kawalec
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1194842" data-attributes="member: 164657"><p>Jag tar tillbaka allt jag skrivit tidigare i tråden <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":oops:" title="Oops! :oops:" data-smilie="10"data-shortname=":oops:" /> Två st. här som blivit drabbade och när jag googlade på honom så ser jag att han "sålt" iPhone på Blocket för några dagar sedan och också uppgett Kiruna som hemvist.</p><p></p><p>Dessutom verkar han passa rätt bra in schablonen för en opportunistisk småkriminell knarkar-bonnläpp vilket tyvärr gör att det är extremt osannolikt att ni får tillbaka era pengar.</p><p></p><p>Däremot ska ni absolut polisanmäla därför att den här tjommen har säkert blåst minst ett dussin människor dom senaste veckorna vilket ökar chansen att snuten faktiskt frångår sin inofficiella rutin att lägga ner såna här ärenden p.g.a. "Inga spaningsuppslag".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1194842, member: 164657"] Jag tar tillbaka allt jag skrivit tidigare i tråden :oops: Två st. här som blivit drabbade och när jag googlade på honom så ser jag att han "sålt" iPhone på Blocket för några dagar sedan och också uppgett Kiruna som hemvist. Dessutom verkar han passa rätt bra in schablonen för en opportunistisk småkriminell knarkar-bonnläpp vilket tyvärr gör att det är extremt osannolikt att ni får tillbaka era pengar. Däremot ska ni absolut polisanmäla därför att den här tjommen har säkert blåst minst ett dussin människor dom senaste veckorna vilket ökar chansen att snuten faktiskt frångår sin inofficiella rutin att lägga ner såna här ärenden p.g.a. "Inga spaningsuppslag". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varning för bedragare - Tony David Kawalec
Tillbaka
Topp