Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evil" data-source="post: 446049" data-attributes="member: 28891"><p>Jag fick en lätt hjärnskakning för några år sen. På nyårsafton av alla dagar... Den var som sagt lätt och jag har inte kännt något alls av den så det känns ju bra. Jag hade hjälm på men orkade inte stå en plattlandning och slog bakskallen rätt i backen.</p><p></p><p>Man blir ju lite nervös nu med tanke på att min hjälm inte sitter direkt bra. Har inte tänkt på det nåt speciellt tidigare, men det blir defenitivt en ny hjälm till vintern.</p><p></p><p>Eller så gör man som Dominic Perret som tycker det bättre att inte ramla.. Och han kallar det "attityd" att köra med hjälm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evil, post: 446049, member: 28891"] Jag fick en lätt hjärnskakning för några år sen. På nyårsafton av alla dagar... Den var som sagt lätt och jag har inte kännt något alls av den så det känns ju bra. Jag hade hjälm på men orkade inte stå en plattlandning och slog bakskallen rätt i backen. Man blir ju lite nervös nu med tanke på att min hjälm inte sitter direkt bra. Har inte tänkt på det nåt speciellt tidigare, men det blir defenitivt en ny hjälm till vintern. Eller så gör man som Dominic Perret som tycker det bättre att inte ramla.. Och han kallar det "attityd" att köra med hjälm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp