Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 446051" data-attributes="member: 53337"><p>fick nån sorts whipflash hjärnskakning i vintras, slog lixom inte i huvet utan de va nacken som fick hela smällen, fick hugg som på ett rail, men på snö å slungades i backen..</p><p></p><p>huvudvärk å allt, men fortsatte köra hela dagen.. när jag kom hem hade jag så galet ont att jag knappt kunde sova, och stannade hemma från skolan i en vecka för att jag hade precis som du skriver "konsentrationsvårigheter" och liknande.. yrsel och så..</p><p>men sen gick de över och nu känner jag inte av det, kanske ibland.. men de kan lika gärna vara vanlig huvudverk.. </p><p></p><p>så ibland har de inte alltid med hjälmen att göra..</p><p></p><p>dock smart att ha hjälm som passar.. men man lär sig bäst av sina egna misstag, de är du ett pra exempel på.. så dom som inte lyssnar nu lär ju märka det senare iallafall!</p><p></p><p>hur som helst, ÅK ALLTID MED HJÄLM!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 446051, member: 53337"] fick nån sorts whipflash hjärnskakning i vintras, slog lixom inte i huvet utan de va nacken som fick hela smällen, fick hugg som på ett rail, men på snö å slungades i backen.. huvudvärk å allt, men fortsatte köra hela dagen.. när jag kom hem hade jag så galet ont att jag knappt kunde sova, och stannade hemma från skolan i en vecka för att jag hade precis som du skriver "konsentrationsvårigheter" och liknande.. yrsel och så.. men sen gick de över och nu känner jag inte av det, kanske ibland.. men de kan lika gärna vara vanlig huvudverk.. så ibland har de inte alltid med hjälmen att göra.. dock smart att ha hjälm som passar.. men man lär sig bäst av sina egna misstag, de är du ett pra exempel på.. så dom som inte lyssnar nu lär ju märka det senare iallafall! hur som helst, ÅK ALLTID MED HJÄLM! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp