Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 449291" data-attributes="member: 59533"><p>Då har du haft väldigt mycket tur!</p><p></p><p>Jag skulle råda dig att se över varför du får dom och hur du kan åka/göra för att inte utsätta dig för så stor risk. Man kan få bestående men av upprepade hjärnskakningar. </p><p></p><p>Något som jag reagerat på är hur mitt förlopp var. Efter sista hjärnskakningen när jag låg hemma i 4 dagar blev jag bättre för varje dag och åkte efter 4 mer dagar fullt. Den sista dagen en heldag följt av mycket koncentrationskrävande saker. Efter denna dag va det som att min hjärna "löste ut" och gjorde det hela riktigt illa. </p><p></p><p>Det kanske snarare är så att om man får en hjärnskakning och hjärnan är känsligare påverkas mycket mer utav belastning man sätter på den än snarare själva smällen. Detta var kanske felet i mitt fall?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 449291, member: 59533"] Då har du haft väldigt mycket tur! Jag skulle råda dig att se över varför du får dom och hur du kan åka/göra för att inte utsätta dig för så stor risk. Man kan få bestående men av upprepade hjärnskakningar. Något som jag reagerat på är hur mitt förlopp var. Efter sista hjärnskakningen när jag låg hemma i 4 dagar blev jag bättre för varje dag och åkte efter 4 mer dagar fullt. Den sista dagen en heldag följt av mycket koncentrationskrävande saker. Efter denna dag va det som att min hjärna "löste ut" och gjorde det hela riktigt illa. Det kanske snarare är så att om man får en hjärnskakning och hjärnan är känsligare påverkas mycket mer utav belastning man sätter på den än snarare själva smällen. Detta var kanske felet i mitt fall? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp