Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yaxaothegreat" data-source="post: 461713"><p>Jag var ute och cyklade me en kompis. Jag hade ingen hjälm på mig och cykelen var inte heller nåt höjdare. Jag körde lungt som fann. Ville absolult inte satsa. </p><p></p><p>Körde ner för en backa och hade ganska hög fart. Jag var tvungen att vända åt höger eftersom spåren gick ditåt men jag kunde inte. Hade för högt fart och fram bromsen fungerade inte. Jag körde in i ett träd. På nåt sätt slog i huvet. Jag fortfarande inte vet hur. Fick feta skaret på nacken och fick jävligt ont på båda handleden. Det var typp 6 i eftermiddagen.</p><p></p><p>"Vaknade upp" i sjukhuset runt 11 på morgonen och var typp helt lost. Kom inte ihåg ett skit. Hade ont i handleden och nacken. Jag frågade sjuksköterskan va hände. Hon sa till mig att jag har redan frågat henne 17 gånger och hon berättade att jag typp körde in i ett träd. Jag kom inte ihåg ett skit. </p><p></p><p>Jag fortfarande itne kommer ihåg alt som hände den kvällen.</p><p></p><p>Efter 3 veckors vila blev jag bra. På första två veckorna log jag bara hemma och drack typp 5 liter vatten varje dag. </p><p></p><p>Det hände typp två år sen. Jag mår utmärkt nu men det var skit läskigt att vakna upp i sjukhuset och vara helt förvirrade....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yaxaothegreat, post: 461713"] Jag var ute och cyklade me en kompis. Jag hade ingen hjälm på mig och cykelen var inte heller nåt höjdare. Jag körde lungt som fann. Ville absolult inte satsa. Körde ner för en backa och hade ganska hög fart. Jag var tvungen att vända åt höger eftersom spåren gick ditåt men jag kunde inte. Hade för högt fart och fram bromsen fungerade inte. Jag körde in i ett träd. På nåt sätt slog i huvet. Jag fortfarande inte vet hur. Fick feta skaret på nacken och fick jävligt ont på båda handleden. Det var typp 6 i eftermiddagen. "Vaknade upp" i sjukhuset runt 11 på morgonen och var typp helt lost. Kom inte ihåg ett skit. Hade ont i handleden och nacken. Jag frågade sjuksköterskan va hände. Hon sa till mig att jag har redan frågat henne 17 gånger och hon berättade att jag typp körde in i ett träd. Jag kom inte ihåg ett skit. Jag fortfarande itne kommer ihåg alt som hände den kvällen. Efter 3 veckors vila blev jag bra. På första två veckorna log jag bara hemma och drack typp 5 liter vatten varje dag. Det hände typp två år sen. Jag mår utmärkt nu men det var skit läskigt att vakna upp i sjukhuset och vara helt förvirrade.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp