Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MjoelkCalle" data-source="post: 473543" data-attributes="member: 81750"><p>Jag fick en hjärnskakning när jag gick i femman. Var på väg till skolan och cyklade utan hjälm. Tänkte träna på att cykla utan att hålla i mig (något jag nu i efterhand kanske inte skulle säga var mitt livs bästa beslut) och styret vek sig. Jag flög fram och drog smällde i pannan steeenhårt i asfalten... ett riktigt faceplant. Jag hade ett märke efter "asfaltsbucklorna" i pannan efteråt. Hursomhelst satte jag mig och chilla en stund vid ett träd brevid och cyklade sedan vidare till skolan. Jag såg knappt någonting, allt kändes typ vitt och när någon pratade med mig kunde jag knappt förstå vad dom sa. Jag bestämde mig för att jag skulle cykla hem... klarade inte av att sitta på cykeln utan fick leda den. Väl hemma började jag spy, kunde inte sätta mig upp utan att kräkas och låg i sängen 9 dagar utan att kunna göra ett skvatt... Efter det var jag väl seg i huvet ett tag, men ingenting jag tänker på idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MjoelkCalle, post: 473543, member: 81750"] Jag fick en hjärnskakning när jag gick i femman. Var på väg till skolan och cyklade utan hjälm. Tänkte träna på att cykla utan att hålla i mig (något jag nu i efterhand kanske inte skulle säga var mitt livs bästa beslut) och styret vek sig. Jag flög fram och drog smällde i pannan steeenhårt i asfalten... ett riktigt faceplant. Jag hade ett märke efter "asfaltsbucklorna" i pannan efteråt. Hursomhelst satte jag mig och chilla en stund vid ett träd brevid och cyklade sedan vidare till skolan. Jag såg knappt någonting, allt kändes typ vitt och när någon pratade med mig kunde jag knappt förstå vad dom sa. Jag bestämde mig för att jag skulle cykla hem... klarade inte av att sitta på cykeln utan fick leda den. Väl hemma började jag spy, kunde inte sätta mig upp utan att kräkas och låg i sängen 9 dagar utan att kunna göra ett skvatt... Efter det var jag väl seg i huvet ett tag, men ingenting jag tänker på idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp