Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 497944" data-attributes="member: 58560"><p>Sjukt bra skrivet av alla som tar detta allvarligt, </p><p></p><p>minst lika dåligt skrivet av alla som tar det som inget alls!</p><p></p><p></p><p></p><p>Jag vet bara om att jag fått hjärnskakning en gång.</p><p></p><p>Jag hade jobbat natt och varit vaken i sisådär 20h precis när jag skulle gå och lägga mig så fick man sms från polaren som undrade om vi skulle ut och åka wakeboard... SURE!</p><p></p><p>När jag hade varit vaken i 22h så va det dags att hoppa i båten, alex började åka och sen va det min tur... Gjorde 2 klantiga vurpor, tog på mig flytväst då det va kallt som fan (mitten/slutet på augusti) så det va svårt att slappna av och flyta med enbart wakeboarden.</p><p></p><p>Nästa vurpa va väl som dom andra... powerslidade på vågen och får tåhugg pga konsentrationssvårigheter då jag har varit vaken i närmare 24h smäller i vattnet och tappar allt!</p><p></p><p>Låg medvetslös i vattnet med ansiktet neråt, alex fick hoppa i och dra upp mig på väg till bilen så satt jag mest och kollade på bilnycklarna ... Varför åkte jag morsan och farsans bil jag har ju 2 egna? Varför åkte jag inte i någon av mina bilar?</p><p></p><p>Minnet va helväck! :O</p><p></p><p>Inne på sjukan så undrade jag varför min våtdräkt va blöt och varför jag ens hade den på mig... Dum som man är så gjorde jag 2 bakåtvolter inne på sjukan för att visa att jag va frisk, fick åka hem men åkte snart tillbaka då mina föräldrar inte vågade ha mig hemma ... Fick sova över och va groggy dagen efter</p><p></p><p>Som tur är gick det över efter bara några dagar men man får ju sjukt mycket mer respekt för sådana här allvarliga grejor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 497944, member: 58560"] Sjukt bra skrivet av alla som tar detta allvarligt, minst lika dåligt skrivet av alla som tar det som inget alls! Jag vet bara om att jag fått hjärnskakning en gång. Jag hade jobbat natt och varit vaken i sisådär 20h precis när jag skulle gå och lägga mig så fick man sms från polaren som undrade om vi skulle ut och åka wakeboard... SURE! När jag hade varit vaken i 22h så va det dags att hoppa i båten, alex började åka och sen va det min tur... Gjorde 2 klantiga vurpor, tog på mig flytväst då det va kallt som fan (mitten/slutet på augusti) så det va svårt att slappna av och flyta med enbart wakeboarden. Nästa vurpa va väl som dom andra... powerslidade på vågen och får tåhugg pga konsentrationssvårigheter då jag har varit vaken i närmare 24h smäller i vattnet och tappar allt! Låg medvetslös i vattnet med ansiktet neråt, alex fick hoppa i och dra upp mig på väg till bilen så satt jag mest och kollade på bilnycklarna ... Varför åkte jag morsan och farsans bil jag har ju 2 egna? Varför åkte jag inte i någon av mina bilar? Minnet va helväck! :O Inne på sjukan så undrade jag varför min våtdräkt va blöt och varför jag ens hade den på mig... Dum som man är så gjorde jag 2 bakåtvolter inne på sjukan för att visa att jag va frisk, fick åka hem men åkte snart tillbaka då mina föräldrar inte vågade ha mig hemma ... Fick sova över och va groggy dagen efter Som tur är gick det över efter bara några dagar men man får ju sjukt mycket mer respekt för sådana här allvarliga grejor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Varning för hjärnskakning!
Tillbaka
Topp