Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 806720" data-attributes="member: 32948"><p>David: </p><p>Jo jag läste rubbet, var dock en rejäl blocktext och svårt att följa en röd tråd och vad som är kärnan i problemet. Fakta framgick dock mycket tydligare i ditt svar till mig. Jag ber om ursäkt för att jag läste slarvigt. </p><p></p><p>Men då finns det jag bara <strong>ett</strong> enda problem som jag ser det, att du har blivit utkastad helt utan förvarning och helt utan anledning - vilket är förjävligt om det är som du beskriver det. </p><p></p><p>För övrigt,</p><p>Att frukosten inte är bra ÄR standard utanför skandinavien. Vad jag erfarar så är det kass frulle även på 3- och 4-stjärniga hotell i europa såväl som vandrarhem. (Såvida de inte är svenskägda). </p><p>(Fick enbart croissant och juice till frulle i Cervinia, I Schweiz pröjsade vi 140kr för en kopp te, en vit baguettstump med marmelad och en croissant). </p><p>(Jag hör dessutom att du aldrig bott på "bunkern" i verbier. Relativt dyrt, fuktigt, man sover på 5cm skumgummi ovanpå spånskiva - och 3 pers i höjd. Vi hade +14 grader i rummet som var ett fläktrum med öronbedövade surr - så pass att vi beslutade supa oss dyngraka för att överleva natten... Hur frukosten var? Gissa! :lol: )</p><p>Priset är inte heller något man kan klaga på i efterhand. Det var du ju ganska medveten om när du bokade, och om du inte gillade priset kunde du ju valt att inte köpa erbjudandet. </p><p></p><p>Anledningen till att Ola misstänker att din användarprofil är fake är att du blivit medlem strax innan du postade inlägget. Tio minuter senare har du på 60 sekunder loggat in, hittat till rätt forum och postat din tråd. Det är i.o.f.s. möjligt om du skrivit inlägget lokalt - men fenomenet med att folk skapar nya profiler är vanligt i forumet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 806720, member: 32948"] David: Jo jag läste rubbet, var dock en rejäl blocktext och svårt att följa en röd tråd och vad som är kärnan i problemet. Fakta framgick dock mycket tydligare i ditt svar till mig. Jag ber om ursäkt för att jag läste slarvigt. Men då finns det jag bara [b]ett[/b] enda problem som jag ser det, att du har blivit utkastad helt utan förvarning och helt utan anledning - vilket är förjävligt om det är som du beskriver det. För övrigt, Att frukosten inte är bra ÄR standard utanför skandinavien. Vad jag erfarar så är det kass frulle även på 3- och 4-stjärniga hotell i europa såväl som vandrarhem. (Såvida de inte är svenskägda). (Fick enbart croissant och juice till frulle i Cervinia, I Schweiz pröjsade vi 140kr för en kopp te, en vit baguettstump med marmelad och en croissant). (Jag hör dessutom att du aldrig bott på "bunkern" i verbier. Relativt dyrt, fuktigt, man sover på 5cm skumgummi ovanpå spånskiva - och 3 pers i höjd. Vi hade +14 grader i rummet som var ett fläktrum med öronbedövade surr - så pass att vi beslutade supa oss dyngraka för att överleva natten... Hur frukosten var? Gissa! :lol: ) Priset är inte heller något man kan klaga på i efterhand. Det var du ju ganska medveten om när du bokade, och om du inte gillade priset kunde du ju valt att inte köpa erbjudandet. Anledningen till att Ola misstänker att din användarprofil är fake är att du blivit medlem strax innan du postade inlägget. Tio minuter senare har du på 60 sekunder loggat in, hittat till rätt forum och postat din tråd. Det är i.o.f.s. möjligt om du skrivit inlägget lokalt - men fenomenet med att folk skapar nya profiler är vanligt i forumet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp