Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david-bo" data-source="post: 806786" data-attributes="member: 115984"><p>Lenas inlägg är lögn från första till sista bokstaven.</p><p></p><p>1. Det är rent trams att jag skulle surfat/försökt surfa vid röd flagg. Jag undrar om det ens varit röd flagg här. Jag tycker 1 meters vågor (eller vad det är) gör tillräckligt ont.</p><p></p><p>2. De har heller inte tagit ifrån mig någon surfbräda. Hur skulle det gå till? Slagsmål med personalen?</p><p></p><p>Läs både mina och deras brev, citerade i ursprungsinlägget, en gång till. Finns ingenting där som styrker Lenas version. Och om jag hade betett mig så illa som beskrivits, varför skulle de då avstå från att ta betalt av mig?</p><p></p><p>Jag är fortfarande frågande till varför jag blev utkastad men det känns alltmer som att den, i mina ögon absurda teori om kulturkrock, verkar alltmer trolig. </p><p></p><p>Men nu kan jag avråda från Koala Surf Camp av ytterligare en anledning: de ljuger och förtalar sina gäster.</p><p></p><p>Lite korta kommentarer till andra frågor som uppkommit:</p><p></p><p>Hasse: jag är inte sur för att de ställde in utan för att jag inte fick tips om att kolla om någon annan körde. Jämför med om du är på en skidort i flera delar (typ Chamonix, Val d'Isère/Tignes, Serre Chevalier, Åre/Duved osv). Om det närmaste liftsystemet är stängt pga vädret, skulle du inte förvänta dig att reseledare, guide eller liknande tipsade om att det fanns fler system? Olika surfskolor kör dessutom på olika stränder. Förhållandena var antagligen bättre, eftersom de körde, ett par km söder eller norrut. Har jag åkt 260 mil åker jag gärna ytterligare ett par km för att inte en dag ska gå till spillo. Det är ganska magstarkt att påstå att man är en fara för sig själv om man går till en godkänd surfskola och köper en lektion, eller hur?</p><p></p><p>Och sedan är det flera av er som hakar upp er på vad min hypotetiska recension, skriven under mer normala omständigheter, skulle innehållit. Notera ordet hypotetisk. Jag tyckte Koala var lite halvsunkigt och ganska dyrt för att vara halvsunkigt. Ni må ha en annan uppfattning om vad som är sunkigt eller dyrt men en recension är per definition subjektiv och halvsunkig/halvdyr var mitt subjektiva intryck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david-bo, post: 806786, member: 115984"] Lenas inlägg är lögn från första till sista bokstaven. 1. Det är rent trams att jag skulle surfat/försökt surfa vid röd flagg. Jag undrar om det ens varit röd flagg här. Jag tycker 1 meters vågor (eller vad det är) gör tillräckligt ont. 2. De har heller inte tagit ifrån mig någon surfbräda. Hur skulle det gå till? Slagsmål med personalen? Läs både mina och deras brev, citerade i ursprungsinlägget, en gång till. Finns ingenting där som styrker Lenas version. Och om jag hade betett mig så illa som beskrivits, varför skulle de då avstå från att ta betalt av mig? Jag är fortfarande frågande till varför jag blev utkastad men det känns alltmer som att den, i mina ögon absurda teori om kulturkrock, verkar alltmer trolig. Men nu kan jag avråda från Koala Surf Camp av ytterligare en anledning: de ljuger och förtalar sina gäster. Lite korta kommentarer till andra frågor som uppkommit: Hasse: jag är inte sur för att de ställde in utan för att jag inte fick tips om att kolla om någon annan körde. Jämför med om du är på en skidort i flera delar (typ Chamonix, Val d'Isère/Tignes, Serre Chevalier, Åre/Duved osv). Om det närmaste liftsystemet är stängt pga vädret, skulle du inte förvänta dig att reseledare, guide eller liknande tipsade om att det fanns fler system? Olika surfskolor kör dessutom på olika stränder. Förhållandena var antagligen bättre, eftersom de körde, ett par km söder eller norrut. Har jag åkt 260 mil åker jag gärna ytterligare ett par km för att inte en dag ska gå till spillo. Det är ganska magstarkt att påstå att man är en fara för sig själv om man går till en godkänd surfskola och köper en lektion, eller hur? Och sedan är det flera av er som hakar upp er på vad min hypotetiska recension, skriven under mer normala omständigheter, skulle innehållit. Notera ordet hypotetisk. Jag tyckte Koala var lite halvsunkigt och ganska dyrt för att vara halvsunkigt. Ni må ha en annan uppfattning om vad som är sunkigt eller dyrt men en recension är per definition subjektiv och halvsunkig/halvdyr var mitt subjektiva intryck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp