Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 806802" data-attributes="member: 102471"><p>Nu är du ute och simmar lite grann här.</p><p></p><p>1. Lena har inte svarat utan det var Karin</p><p>2. Koala är inte ansvarig för skolan så skyll inte på de när du klagar på skolan utan skolan är <a href="http://www.magicglisse.com" target="_blank">http://www.magicglisse.com</a> och det är av en helt annan betydelse då du inte kan anklaga Koala för detta med skolan!</p><p>3. Jag vet att det var röd flaggat i Lördags då min arbetskamrat är där nere nu och han kunde inte surfa på grund av det. (var iofs inga bra vågor i alla fall) Och det där med röd flaggan har inte bara med vågorna att göra. Finns massa andra orsaker att man kan hissa röd flagga.</p><p>4. Finns inget som styrker din historia heller. Lika mycket som styrker deras historia,</p><p>5. Har den surfskolan som du gick vid möjlighet att flytta hela skolan några km? Gäller deras försäkring för det? Vad vet du om det innan du börjar smutskasta de? Vet du vad de har för säkerhets anspekter angående förhållanden de kör vid?</p><p>6. Säg mig var du får en ordentlig frukost i Frankrike, Europa för 35€ med boende?</p><p></p><p>Känns som du skriver en massa saker som du inte har riktig koll på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 806802, member: 102471"] Nu är du ute och simmar lite grann här. 1. Lena har inte svarat utan det var Karin 2. Koala är inte ansvarig för skolan så skyll inte på de när du klagar på skolan utan skolan är [URL]http://www.magicglisse.com[/URL] och det är av en helt annan betydelse då du inte kan anklaga Koala för detta med skolan! 3. Jag vet att det var röd flaggat i Lördags då min arbetskamrat är där nere nu och han kunde inte surfa på grund av det. (var iofs inga bra vågor i alla fall) Och det där med röd flaggan har inte bara med vågorna att göra. Finns massa andra orsaker att man kan hissa röd flagga. 4. Finns inget som styrker din historia heller. Lika mycket som styrker deras historia, 5. Har den surfskolan som du gick vid möjlighet att flytta hela skolan några km? Gäller deras försäkring för det? Vad vet du om det innan du börjar smutskasta de? Vet du vad de har för säkerhets anspekter angående förhållanden de kör vid? 6. Säg mig var du får en ordentlig frukost i Frankrike, Europa för 35€ med boende? Känns som du skriver en massa saker som du inte har riktig koll på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp