Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david-bo" data-source="post: 806822" data-attributes="member: 115984"><p>1. Mitt misstag. Spelar det stor roll?</p><p></p><p></p><p>2. Läste du ens vad jag skrev? Antagligen inte.</p><p></p><p></p><p>4. Jo det finns det. De tre breven, citerade i sin helhet, styrker min historia rakt av och motsäger Koalas version. Nämns inget om varken rödaflaggor eller en fråntagen bräda.</p><p></p><p>Brev två från mig skickades 22.16 dag 3 (fredag 24/9). Brev tre från Koala skickades 10.14 dag 4 (lördagen - och jag läste det vid kanske 16-17-tiden samma dag). I brev två framgår det att jag är besviken på att jag inte fått surfa. Hur får du ihop det med att jag försökt surfa vid rödflagg? Observera även brev 1 (torsdagen 23/9) där jag anger att det är administrativt krångel (dvs sitta och vänta i flera timmar och sedan 'hoppsan högvatten') som är anledningen till att jag inte kunde surfa mer än två timmar den dagen.</p><p></p><p>För övrigt gick det alldeles utmärkt att surfa i lördags. Jag vet inte var din vän var och såg sin rödflagg, men jag tog lektion då utan problem.</p><p></p><p>5. Ja, idag var de både i Capbreton och Seignosse. När jag tänker på det undrar jag om inte anledningen till att de ställde in var för få bokningar. Ska se om jag kan få ett svar imorgon.</p><p></p><p>6. Jag gav en länk till Gite le Rocher i La Grave som där boende, betydligt fräschare än Koala (se beskrivning ovan), kostade €18.90/natt + frukost som i alla fall jag inte har några klagomål på för €5. €24,90 totalt alltså.</p><p></p><p></p><p>Vet inte riktigt vad du har för agenda här men du borde gå tillbaka i tråden och läsa mina inlägg en gång till, noggrant den här gången.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david-bo, post: 806822, member: 115984"] 1. Mitt misstag. Spelar det stor roll? 2. Läste du ens vad jag skrev? Antagligen inte. 4. Jo det finns det. De tre breven, citerade i sin helhet, styrker min historia rakt av och motsäger Koalas version. Nämns inget om varken rödaflaggor eller en fråntagen bräda. Brev två från mig skickades 22.16 dag 3 (fredag 24/9). Brev tre från Koala skickades 10.14 dag 4 (lördagen - och jag läste det vid kanske 16-17-tiden samma dag). I brev två framgår det att jag är besviken på att jag inte fått surfa. Hur får du ihop det med att jag försökt surfa vid rödflagg? Observera även brev 1 (torsdagen 23/9) där jag anger att det är administrativt krångel (dvs sitta och vänta i flera timmar och sedan 'hoppsan högvatten') som är anledningen till att jag inte kunde surfa mer än två timmar den dagen. För övrigt gick det alldeles utmärkt att surfa i lördags. Jag vet inte var din vän var och såg sin rödflagg, men jag tog lektion då utan problem. 5. Ja, idag var de både i Capbreton och Seignosse. När jag tänker på det undrar jag om inte anledningen till att de ställde in var för få bokningar. Ska se om jag kan få ett svar imorgon. 6. Jag gav en länk till Gite le Rocher i La Grave som där boende, betydligt fräschare än Koala (se beskrivning ovan), kostade €18.90/natt + frukost som i alla fall jag inte har några klagomål på för €5. €24,90 totalt alltså. Vet inte riktigt vad du har för agenda här men du borde gå tillbaka i tråden och läsa mina inlägg en gång till, noggrant den här gången. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp