Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasNord" data-source="post: 806843" data-attributes="member: 101363"><p>Jag var på Koala en hel vecka, kom hem i torsdags förra veckan så jag måste precis ha missat dig då David.</p><p>Angående min vistelse på Koala kan jag bara säga att jag var supernöjd! </p><p>35euro natten för boende, frukost, kaffekok när man vill, tillgång till massa surfbrädor och våtdräkter, träffa massa likasinnade som gillar surf, två surfaris om dagen till de bästa bryten för stunden är väl inte dyrt!????? </p><p>Du måste helt enkelt haft otur med vågor och väder annars har jag svårt att se att de skulle ställa in surfen.</p><p>Okej att folk som hänger där festar lite och att alla inte är där för exakt samma sak, men det får man ju ta om man bor på ett sånt ställe. Annars kan man ju ta in på hotell om det inte passar...</p><p>Det var faktiskt lite stök en natt med några engelsmän som bodde där och blev lite väl högljudda en natt, men då tog Lena (ägarinnan) tag i det direkt och tog ett snack med dom och sen var det inga problem mer.</p><p>Nä, jag tyckte Koala var bra, och det vet jag att alla andra som bodde där den veckan jag var där också tyckte.</p><p>Så tack så mycket Koala för en sjysst vecka! Mvh Andreas Nordqvist</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasNord, post: 806843, member: 101363"] Jag var på Koala en hel vecka, kom hem i torsdags förra veckan så jag måste precis ha missat dig då David. Angående min vistelse på Koala kan jag bara säga att jag var supernöjd! 35euro natten för boende, frukost, kaffekok när man vill, tillgång till massa surfbrädor och våtdräkter, träffa massa likasinnade som gillar surf, två surfaris om dagen till de bästa bryten för stunden är väl inte dyrt!????? Du måste helt enkelt haft otur med vågor och väder annars har jag svårt att se att de skulle ställa in surfen. Okej att folk som hänger där festar lite och att alla inte är där för exakt samma sak, men det får man ju ta om man bor på ett sånt ställe. Annars kan man ju ta in på hotell om det inte passar... Det var faktiskt lite stök en natt med några engelsmän som bodde där och blev lite väl högljudda en natt, men då tog Lena (ägarinnan) tag i det direkt och tog ett snack med dom och sen var det inga problem mer. Nä, jag tyckte Koala var bra, och det vet jag att alla andra som bodde där den veckan jag var där också tyckte. Så tack så mycket Koala för en sjysst vecka! Mvh Andreas Nordqvist [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp