Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 807666" data-attributes="member: 13429"><p>Det här är en ganska svår sits då ord står mot ord.</p><p>Rent spontant skulle jag säga att med Davids ödmjukhet inför sin surftalang så har jag mycket svårt att tro att han skulle trots instruktörernas uppmaning att inte surfa vid röd flagg. Det gör man inte som nybörjare, man vågar helt enkelt inte det.</p><p></p><p>Men för resonemangets skull om han skulle ha gjort det, hur många varningar får man då?</p><p>Att bli utkastad är både förnedrande och problematiskt, alldeles för hårda tag.</p><p></p><p>Men det var för resonemangets skull, tror inte att det ligger till så.</p><p></p><p>Vidare, kolla igenom de avtal eller pappren eller vad det nu kan vara för villkor för den här campet</p><p></p><p>Nämns det inget om att företaget förbehåller sig rätten att utesluta deltagare av den ena eller andra anledningen så har de inget skydd för vad de gjort.</p><p></p><p>Skulle de ha kastat ut en för att man inte är en skön karaktär eller liknande (vilket de låter som)</p><p>så ska de inte ha annat än skit.</p><p>Att få tillbaka pengar är en klen tröst då jag skulle ha ansett att hela resan är förstörd, Tid är för mig mer värt än pengar.</p><p></p><p>Om de har rätt att göra så och välgrundade anledningar så verkar campet bra. Tråkigt om du bara haft otur.</p><p></p><p>Skulle inte rikta in mig på dålig frukost, sunkigt boende mm, Söder om Danmark så upphör civilisationen i det avseendet.</p><p>Men att bli utslängd, där har du något att ta strid på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 807666, member: 13429"] Det här är en ganska svår sits då ord står mot ord. Rent spontant skulle jag säga att med Davids ödmjukhet inför sin surftalang så har jag mycket svårt att tro att han skulle trots instruktörernas uppmaning att inte surfa vid röd flagg. Det gör man inte som nybörjare, man vågar helt enkelt inte det. Men för resonemangets skull om han skulle ha gjort det, hur många varningar får man då? Att bli utkastad är både förnedrande och problematiskt, alldeles för hårda tag. Men det var för resonemangets skull, tror inte att det ligger till så. Vidare, kolla igenom de avtal eller pappren eller vad det nu kan vara för villkor för den här campet Nämns det inget om att företaget förbehåller sig rätten att utesluta deltagare av den ena eller andra anledningen så har de inget skydd för vad de gjort. Skulle de ha kastat ut en för att man inte är en skön karaktär eller liknande (vilket de låter som) så ska de inte ha annat än skit. Att få tillbaka pengar är en klen tröst då jag skulle ha ansett att hela resan är förstörd, Tid är för mig mer värt än pengar. Om de har rätt att göra så och välgrundade anledningar så verkar campet bra. Tråkigt om du bara haft otur. Skulle inte rikta in mig på dålig frukost, sunkigt boende mm, Söder om Danmark så upphör civilisationen i det avseendet. Men att bli utslängd, där har du något att ta strid på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp