Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david-bo" data-source="post: 807850" data-attributes="member: 115984"><p>Dubbelmoral, från wikipedia <em>Dubbelmoral är en informell beteckning på att förespråka andra moraliska principer än de man tillämpar i sitt eget liv.</em></p><p></p><p>Du menar kanske <a href="http://sv.wikipedia.org/wiki/Kontradiktion" target="_blank">kontradiktion</a>?</p><p></p><p>Ok, bortsett från sematiken så håller jag inte med dig. Jag har först försökt lösa problemet på plats med Koala. Det resulterade i att jag blev utkastad. Då är rimligen principen om att lösa det på plats inte längre giltig.</p><p></p><p>För övrigt tycker jag att jag var ganska konstruktiv i mina brev till Koala. Gav dem flera chanser att komma med förslag på hur situationen skulle kunna bli bättre och försökte säga att jag inte var så kräsen. Vad mer kan jag göra?</p><p></p><p>Jag valde Koala på rekommendation av en väninna som var där för något år sedan eller två. Lustigt nog var skrev hon följande kommentar när hon fick höra vad som hänt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david-bo, post: 807850, member: 115984"] Dubbelmoral, från wikipedia [i]Dubbelmoral är en informell beteckning på att förespråka andra moraliska principer än de man tillämpar i sitt eget liv.[/i] Du menar kanske [url=http://sv.wikipedia.org/wiki/Kontradiktion]kontradiktion[/url]? Ok, bortsett från sematiken så håller jag inte med dig. Jag har först försökt lösa problemet på plats med Koala. Det resulterade i att jag blev utkastad. Då är rimligen principen om att lösa det på plats inte längre giltig. För övrigt tycker jag att jag var ganska konstruktiv i mina brev till Koala. Gav dem flera chanser att komma med förslag på hur situationen skulle kunna bli bättre och försökte säga att jag inte var så kräsen. Vad mer kan jag göra? Jag valde Koala på rekommendation av en väninna som var där för något år sedan eller två. Lustigt nog var skrev hon följande kommentar när hon fick höra vad som hänt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp