Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 808012" data-attributes="member: 90666"><p>Varför ska folk alltid tro på företagen bara för att de själva har haft en trevlig vistelse?!</p><p>Tycker att en del av de som stöttar Koala Surfcamps personal är i högsta grad ute och cyklar.</p><p>Hur kan man tycka att "david-bo" har oklara argument, visst ingen mer än David vet om breven existerar men jag tycker inte att det låter som att du ljuger.</p><p>Om det nu inte hade varit så som du säger så tror jag inte att du hade lagt ner så hemskt mycket energi på det.</p><p>Tycker även att "karinkoala" har sjukt oklara argument till att kasta ut någon, det var ju inte så att du hade brutit mot någon regel.</p><p></p><p>Även jag tycker att man borde få bättre boende för ~350 kr/natt.</p><p>I Sverige får du ett bra boende för de pengarna, åtminstone av egen erfarenhet.</p><p></p><p>Tycker för övrigt att det var väldigt intressant och lärorik läsning.</p><p>Nu vet man ju i alla fall vart man inte ska ta surflektioner.</p><p>Jag hoppas att du har lärt dig att stå på den där brädan vid detta laget och hoppas även att du har en desto trevligare vistelse.</p><p></p><p>//Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 808012, member: 90666"] Varför ska folk alltid tro på företagen bara för att de själva har haft en trevlig vistelse?! Tycker att en del av de som stöttar Koala Surfcamps personal är i högsta grad ute och cyklar. Hur kan man tycka att "david-bo" har oklara argument, visst ingen mer än David vet om breven existerar men jag tycker inte att det låter som att du ljuger. Om det nu inte hade varit så som du säger så tror jag inte att du hade lagt ner så hemskt mycket energi på det. Tycker även att "karinkoala" har sjukt oklara argument till att kasta ut någon, det var ju inte så att du hade brutit mot någon regel. Även jag tycker att man borde få bättre boende för ~350 kr/natt. I Sverige får du ett bra boende för de pengarna, åtminstone av egen erfarenhet. Tycker för övrigt att det var väldigt intressant och lärorik läsning. Nu vet man ju i alla fall vart man inte ska ta surflektioner. Jag hoppas att du har lärt dig att stå på den där brädan vid detta laget och hoppas även att du har en desto trevligare vistelse. //Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp