Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stefan_glader" data-source="post: 808243" data-attributes="member: 116187"><p>Oj ojoj vad många inlägg, tog hur lång tid som helst att läsa , först och främst måste tycker jag att det är ovanligt många påhopp på Lena och Karin och personliga sådana vad har de med tråden att göra??</p><p></p><p>Jag kollade igenom deras blogg och hemsida. </p><p>Dom verkar hur seriösa som helst, de har över 500 medlemmar i sin grupp på facebook, kollar man in hemsidan så är det 267 st som gillar dem, ja kolla själva www.koala-surf.com</p><p></p><p>Du fick ju pengarna tillbaka David vad har du att klaga på????? Sedan kan du ju skriva hur långa fina mail som helst, men egentligen din personliga åsikt när det gäller frukost, Karin och Lenas personliga stil är ju inte relevant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stefan_glader, post: 808243, member: 116187"] Oj ojoj vad många inlägg, tog hur lång tid som helst att läsa , först och främst måste tycker jag att det är ovanligt många påhopp på Lena och Karin och personliga sådana vad har de med tråden att göra?? Jag kollade igenom deras blogg och hemsida. Dom verkar hur seriösa som helst, de har över 500 medlemmar i sin grupp på facebook, kollar man in hemsidan så är det 267 st som gillar dem, ja kolla själva www.koala-surf.com Du fick ju pengarna tillbaka David vad har du att klaga på????? Sedan kan du ju skriva hur långa fina mail som helst, men egentligen din personliga åsikt när det gäller frukost, Karin och Lenas personliga stil är ju inte relevant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp