Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 808680"><p>Din tråd handlar om en varning ja både om hur du uppfattar Koala surf camp men samtidigt hur de uppfattar dig. Alltså så uppmanar denna tråd även en varning för dig om att ha dig på ett surfcamp. Ehh e det bra? :P</p><p></p><p>Med tanke på allt du skrivit för att övertyga om din varning så tycker jag att det verkade som om du sökte efter någonslags stöd från alla som kommenterat, ett stöd över att vi också ska tycka att Koala surfcamp bör bojkottas. Du tycker ju själv att du behandlats illa och ville varna oss och då vi ifrågasatt dina motiv som du beskrivit verkar det inte okej. </p><p></p><p>Vad jag fattat så är en varning en uppmaning om en fara och det e ju bra, sen är det ju upp till varje person att testa uppmaningen och skaffa sig en egen uppfattning om vi upplever i detta fall campet som en fara. Om ingen lag stoppar oss så e det ju bara spännande o se hur de skulle bemöta mig om jag skulle hamna i liknande situation som dig. Haha din varning för mig gör bara att jag vill trotsa den och besöka campet mer för att med egna ögon uppleva det hemska. </p><p></p><p>Och ja jag tyckte det var viktigt att du skrev vart du var på en gång just för att det var relevant för din varning. Om du meddelat om hur du bodde nu t,ex att du inte hittat någe nytt boende pga alla besökare på surftävlingen och att du blev tvungen att sova på stranden under en filt så skulle det vara mycket hemskare o din varning hade blivit kraftfullare för mig.</p><p></p><p>Så klart att tråden även handlade om du lärt dig att surfa eftersom att det var detta hela tråden grundade sig på, nämligen att du missat surfsessions. Samt att du blivit avvisad på surfarin pga din nybörjastämpel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 808680"] Din tråd handlar om en varning ja både om hur du uppfattar Koala surf camp men samtidigt hur de uppfattar dig. Alltså så uppmanar denna tråd även en varning för dig om att ha dig på ett surfcamp. Ehh e det bra? :P Med tanke på allt du skrivit för att övertyga om din varning så tycker jag att det verkade som om du sökte efter någonslags stöd från alla som kommenterat, ett stöd över att vi också ska tycka att Koala surfcamp bör bojkottas. Du tycker ju själv att du behandlats illa och ville varna oss och då vi ifrågasatt dina motiv som du beskrivit verkar det inte okej. Vad jag fattat så är en varning en uppmaning om en fara och det e ju bra, sen är det ju upp till varje person att testa uppmaningen och skaffa sig en egen uppfattning om vi upplever i detta fall campet som en fara. Om ingen lag stoppar oss så e det ju bara spännande o se hur de skulle bemöta mig om jag skulle hamna i liknande situation som dig. Haha din varning för mig gör bara att jag vill trotsa den och besöka campet mer för att med egna ögon uppleva det hemska. Och ja jag tyckte det var viktigt att du skrev vart du var på en gång just för att det var relevant för din varning. Om du meddelat om hur du bodde nu t,ex att du inte hittat någe nytt boende pga alla besökare på surftävlingen och att du blev tvungen att sova på stranden under en filt så skulle det vara mycket hemskare o din varning hade blivit kraftfullare för mig. Så klart att tråden även handlade om du lärt dig att surfa eftersom att det var detta hela tråden grundade sig på, nämligen att du missat surfsessions. Samt att du blivit avvisad på surfarin pga din nybörjastämpel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp