Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david-bo" data-source="post: 808916" data-attributes="member: 115984"><p>För er som undrar så är jag 35 så jag tror inte jag faller in i kategorin DAMP-barn.</p><p></p><p>Drar jag några paralleller till skidåkning så säsongade jag alltså i Val d'Isère för en massa år sedan. Där var det nog lite samma attityd, typ upp med liften, gräva en grop och dricka öl. Gärna lite offentligt sex på natten också. Sedan dess har jag gjort ytterligare 2-3 säsonger, men då i La Grave. Där är det väldigt mycket mindre trams runtomkring (men visst, det förekommer - på nyårsafton och i samband Derby de la Meije...) och starkt fokus på skidåkning och andra alpina aktiviteter. Mitt förhandsintryck av Koala, från www-sidor och e-postväxling med dem, var att det skulle vara lite som Skiers Lodge i La Grave med guidning till bra surfställen - olika beroende på förkunskaper osv (ungefär som att Skiers Lodge kör en separat snowboardgrupp). Det var tyvärr en felaktig bild.</p><p></p><p>De kunde väl egentligen lika gärna flytta det där huset till Visby eller Båstad, livsstilen var väl Visby eller Båstad under några sommarveckor snarare än seriös surfning.</p><p></p><p>Som <em>mjuk</em> skriver <em>chill personal och wannabesurfargäster</em>.</p><p></p><p>Jaja, nästa gång bokar jag en lägenhet och sköter allting själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david-bo, post: 808916, member: 115984"] För er som undrar så är jag 35 så jag tror inte jag faller in i kategorin DAMP-barn. Drar jag några paralleller till skidåkning så säsongade jag alltså i Val d'Isère för en massa år sedan. Där var det nog lite samma attityd, typ upp med liften, gräva en grop och dricka öl. Gärna lite offentligt sex på natten också. Sedan dess har jag gjort ytterligare 2-3 säsonger, men då i La Grave. Där är det väldigt mycket mindre trams runtomkring (men visst, det förekommer - på nyårsafton och i samband Derby de la Meije...) och starkt fokus på skidåkning och andra alpina aktiviteter. Mitt förhandsintryck av Koala, från www-sidor och e-postväxling med dem, var att det skulle vara lite som Skiers Lodge i La Grave med guidning till bra surfställen - olika beroende på förkunskaper osv (ungefär som att Skiers Lodge kör en separat snowboardgrupp). Det var tyvärr en felaktig bild. De kunde väl egentligen lika gärna flytta det där huset till Visby eller Båstad, livsstilen var väl Visby eller Båstad under några sommarveckor snarare än seriös surfning. Som [i]mjuk[/i] skriver [i]chill personal och wannabesurfargäster[/i]. Jaja, nästa gång bokar jag en lägenhet och sköter allting själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp