Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik-Stigell" data-source="post: 809595" data-attributes="member: 85090"><p>Hej David</p><p></p><p>Jag var på Koala för något år sedan och råkade illa ut pga de hysteriska ägarna. Orkade aldrig skriva en tråd om det men när jag såg din tråd skapade jag två Facebookgrupper, Varning för Koala Surf Camp (på svenska och engelska) med länk till den här tråden.</p><p></p><p>Nu har mitt Facebookkonto stängts, antagligen pga detta. Koala måste ha (ja, det kan väl inte vara någon annan?) abuse-anmält mig för detta. Otroligt! De får väl bemöta kritiken och förklara sig. Eftersom jag råkat ut för deras arroganta behandling är jag övertygad om det gått till ungefär som du beskriver. Det vore logiskt utifrån min erfarenhet. Antagligen kan de inte bemöta kritiken utan försöker tysta den. Men se, så fungerar inte internet. <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect" target="_blank">Streisand effect</a>!</p><p></p><p>Sedan undrar jag var I3ea har för problem. Vem är du? Anställd av Koala? Eller på något annat företag som drabbats av dålig publicitet efter att ha misshandlat en kund? Du har en konstig ton och ganska osammanhängande argumentation. Troll!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik-Stigell, post: 809595, member: 85090"] Hej David Jag var på Koala för något år sedan och råkade illa ut pga de hysteriska ägarna. Orkade aldrig skriva en tråd om det men när jag såg din tråd skapade jag två Facebookgrupper, Varning för Koala Surf Camp (på svenska och engelska) med länk till den här tråden. Nu har mitt Facebookkonto stängts, antagligen pga detta. Koala måste ha (ja, det kan väl inte vara någon annan?) abuse-anmält mig för detta. Otroligt! De får väl bemöta kritiken och förklara sig. Eftersom jag råkat ut för deras arroganta behandling är jag övertygad om det gått till ungefär som du beskriver. Det vore logiskt utifrån min erfarenhet. Antagligen kan de inte bemöta kritiken utan försöker tysta den. Men se, så fungerar inte internet. [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect]Streisand effect[/url]! Sedan undrar jag var I3ea har för problem. Vem är du? Anställd av Koala? Eller på något annat företag som drabbats av dålig publicitet efter att ha misshandlat en kund? Du har en konstig ton och ganska osammanhängande argumentation. Troll! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp