Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 839012" data-attributes="member: 13256"><p>"Du får sällskap och guidning av en medlem i koalas team. De tar dig till de bästa vågorna i regionen och informerar dig om de olika surfbryten, hur du lättast tar dig in och ut i vågorna,vilken sorts våg det är, etc, etc" </p><p></p><p>jolå så att... </p><p></p><p>Har har erfarenhet av att besöka ett antal livsstilsentreprenörer där bland forskajak, outpiståkning, klättring och även ovannämnda surffilmskollo. När vi besökte Koala fanns det mycket att jobba på för dem. Det vore så onödigt att slösa bort det fina läget på att gäster blir besvikna och då med största sannolikhet gnälliga vilket ger dålig PR vilket leder till mindre intäkter. Vore lämpligt för dem att reda ut sånt här så fort som möjligt. </p><p></p><p>Jag kan såklart inte uttala mig om hur ett besök idag skulle vara, var som sagt några årsedan jag var där och allt förändras och människor lär och utvecklas.</p><p> </p><p>Jag ger dem + för att de nu har specifikation på vad som ingår i de olika paketen. Tidigare fanns det inga paket utan bara samma löften till alla. </p><p></p><p>/Leder, inte så bitter som ni kanske tror.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 839012, member: 13256"] "Du får sällskap och guidning av en medlem i koalas team. De tar dig till de bästa vågorna i regionen och informerar dig om de olika surfbryten, hur du lättast tar dig in och ut i vågorna,vilken sorts våg det är, etc, etc" jolå så att... Har har erfarenhet av att besöka ett antal livsstilsentreprenörer där bland forskajak, outpiståkning, klättring och även ovannämnda surffilmskollo. När vi besökte Koala fanns det mycket att jobba på för dem. Det vore så onödigt att slösa bort det fina läget på att gäster blir besvikna och då med största sannolikhet gnälliga vilket ger dålig PR vilket leder till mindre intäkter. Vore lämpligt för dem att reda ut sånt här så fort som möjligt. Jag kan såklart inte uttala mig om hur ett besök idag skulle vara, var som sagt några årsedan jag var där och allt förändras och människor lär och utvecklas. Jag ger dem + för att de nu har specifikation på vad som ingår i de olika paketen. Tidigare fanns det inga paket utan bara samma löften till alla. /Leder, inte så bitter som ni kanske tror. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp