Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 887268"><p><strong>Jag nu har tagit till mig alla varningar om Koala surfcamp och dess ägare och kan nu på ett säkert sätt även ta till mig andra typer av upplysningar av dessa filurer. Det känns otroligt skönt. </strong></p><p></p><p>I en liten artikel från <a href="http://www.cred.nu/?p=1199" target="_blank">entreprenörsnätverket CRED</a> berättas det hur ägarna till Koala surfcamp tänker som drömförverkligande entreprenörer. De nämner att konceptet allinclusive surfcamps kan ogillas av vissa locals då verksamheten drivs på det sättet så att samhället ibland kan förlora på verksamheten. Är ju rätt så vanligt att svenskar skapar sina egna hostels, camps e.t.c på roliga platser i världen och anordnar färdiga paket så att turisten missar att uppleva den ursprungliga kulturen på plats och kan bidra till bättre välfärd för samhället. De från Koala surfcamp berättar även i artikeln hur de löst detta dilemma för att gagna samhället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 887268"] [b]Jag nu har tagit till mig alla varningar om Koala surfcamp och dess ägare och kan nu på ett säkert sätt även ta till mig andra typer av upplysningar av dessa filurer. Det känns otroligt skönt. [/b] I en liten artikel från [url=http://www.cred.nu/?p=1199]entreprenörsnätverket CRED[/url] berättas det hur ägarna till Koala surfcamp tänker som drömförverkligande entreprenörer. De nämner att konceptet allinclusive surfcamps kan ogillas av vissa locals då verksamheten drivs på det sättet så att samhället ibland kan förlora på verksamheten. Är ju rätt så vanligt att svenskar skapar sina egna hostels, camps e.t.c på roliga platser i världen och anordnar färdiga paket så att turisten missar att uppleva den ursprungliga kulturen på plats och kan bidra till bättre välfärd för samhället. De från Koala surfcamp berättar även i artikeln hur de löst detta dilemma för att gagna samhället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp