Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 950886"><p>Hm, undra om jag ska göra en kovändning nu efter att ha läst artikeln... bitch eller inte, tjejerna har ju faktiskt lyckats göra något till skillnad från många andra här! Att det kör ihop sig lite då och då är nog inte så konstigt med tanke på hur små man är och vilket stort steg det är från det man gjort tidigare (media, tv, dataspel etc...). det är nog en hel del saker att tänka på när man drar igång ett surfcamp i Hossegor, och en eller annan missnöjd kund är nog att räkna med. Hur många nöjda kunder finns det som haft underbara dagar där? Troligtvis fler.</p><p></p><p>Jag fick även den här länken av Nojlas i PM, han verkar ha stalkat tjejerna ett bra tag: [MEDIA=youtube]uxZoCyz6fe8[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 950886"] Hm, undra om jag ska göra en kovändning nu efter att ha läst artikeln... bitch eller inte, tjejerna har ju faktiskt lyckats göra något till skillnad från många andra här! Att det kör ihop sig lite då och då är nog inte så konstigt med tanke på hur små man är och vilket stort steg det är från det man gjort tidigare (media, tv, dataspel etc...). det är nog en hel del saker att tänka på när man drar igång ett surfcamp i Hossegor, och en eller annan missnöjd kund är nog att räkna med. Hur många nöjda kunder finns det som haft underbara dagar där? Troligtvis fler. Jag fick även den här länken av Nojlas i PM, han verkar ha stalkat tjejerna ett bra tag: [MEDIA=youtube]uxZoCyz6fe8[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp