Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 950904" data-attributes="member: 32948"><p>Jag är inte säker på att min bild av koala surfcamp försämrades av den här tråden. </p><p>Många verkar vara nöjda, och jag har hört gott om dem på annat håll. Tråden har ju lite kluvit opinionen i två läger tror jag... Med tanke på TS helt otroliga trådar i övrigt (ursäkta david-bo/La_Grave, men det är min personliga åsikt) om fel storlekar på köpta kläder och vad folk ska och inte ska ha på sig i tunnelbanan så kan jag inte ta kritiken som riktas mot koala på allvar. </p><p></p><p>Frågan är kanske, hur mycket har koala surf camp <em>vunnit</em> på den här tråden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 950904, member: 32948"] Jag är inte säker på att min bild av koala surfcamp försämrades av den här tråden. Många verkar vara nöjda, och jag har hört gott om dem på annat håll. Tråden har ju lite kluvit opinionen i två läger tror jag... Med tanke på TS helt otroliga trådar i övrigt (ursäkta david-bo/La_Grave, men det är min personliga åsikt) om fel storlekar på köpta kläder och vad folk ska och inte ska ha på sig i tunnelbanan så kan jag inte ta kritiken som riktas mot koala på allvar. Frågan är kanske, hur mycket har koala surf camp [i]vunnit[/i] på den här tråden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)
Tillbaka
Topp