Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gonz00" data-source="post: 278082" data-attributes="member: 36679"><p>(redimer) Nej det förstår jag att du inte tycker om allt flytit bra för er, De flesta resebolag får nog bra renomé från kunderna som inte får några problem, jag anser att det är viljan att reparera ett misstag som visar det rätta virket i ett företag, det är förstås applicerbart på vilken verksamhet som helst. Men å andra sidan tycker de förmodligen inte att de gjort något fel då viljan att erkänna det inte existerar.</p><p></p><p>detta inlägget hade ju inte ens existerat om de hade haft någon form av kundvård.</p><p></p><p>Kan ju tillägga att när jag på tisdagen talade med kristoffer (bokningschefen) och fick priset 2945, så låg priset på deras hemsida för samma resa på 2845. Det är ju en ganska målande beskrivning av deras organisation.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gonz00, post: 278082, member: 36679"] (redimer) Nej det förstår jag att du inte tycker om allt flytit bra för er, De flesta resebolag får nog bra renomé från kunderna som inte får några problem, jag anser att det är viljan att reparera ett misstag som visar det rätta virket i ett företag, det är förstås applicerbart på vilken verksamhet som helst. Men å andra sidan tycker de förmodligen inte att de gjort något fel då viljan att erkänna det inte existerar. detta inlägget hade ju inte ens existerat om de hade haft någon form av kundvård. Kan ju tillägga att när jag på tisdagen talade med kristoffer (bokningschefen) och fick priset 2945, så låg priset på deras hemsida för samma resa på 2845. Det är ju en ganska målande beskrivning av deras organisation. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Tillbaka
Topp