Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gonz00" data-source="post: 278503" data-attributes="member: 36679"><p>Varför berömma något som går som det ska, det är ju det man betalar för??? Jag har inte uttalat mig om reseledarna överhuvudtaget, vet faktiskt inget om dem, däremot så har alla anställda inom ett företag ett kollektivt ansvar, skiter det sig på en nivå så blir resten lidande. Vi KOMMER att åka på resan ändå och det kan hända att jag/vi kommer ändra uppfattning om lion som helhet, det återstår att se.</p><p></p><p>Hur som helst så har de inte stått bi ett muntligt avtal som är lika gällande som ett skriftligt. En dålig start på en ny upplevelse.</p><p></p><p>tack för ordet (igen).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gonz00, post: 278503, member: 36679"] Varför berömma något som går som det ska, det är ju det man betalar för??? Jag har inte uttalat mig om reseledarna överhuvudtaget, vet faktiskt inget om dem, däremot så har alla anställda inom ett företag ett kollektivt ansvar, skiter det sig på en nivå så blir resten lidande. Vi KOMMER att åka på resan ändå och det kan hända att jag/vi kommer ändra uppfattning om lion som helhet, det återstår att se. Hur som helst så har de inte stått bi ett muntligt avtal som är lika gällande som ett skriftligt. En dålig start på en ny upplevelse. tack för ordet (igen). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Tillbaka
Topp