Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gonz00" data-source="post: 279555" data-attributes="member: 36679"><p>Svenska Köpmannaföreningen och Svenska Aktiespararna vill tacka alla konsumenter som tillåter sig bli buttfuckade (ursäkta svordomen) på regelbunden basis, utan att på något sätt granska, ifrågasätta eller kritisera näringsidkare som behandlar sina kunder på ett felaktigt sätt. Jag postade inte detta inlägget för att dividera affärsetik eller avtalsrätt med någon, är helt enkelt inte tillräckligt kunning i ämnet, däremot VET jag att det måste framgå tydligt (enligt konsumentverkets riktlinjer) vad en prisuppgift innefattar.</p><p></p><p>Sedan vill jag klargöra att det inte handlar om smutskastning, utan snarare ventilering av åsiker. Jag är fullt övetygad om att alla som läser detta är kapabla att bilda sina egna åsikter i ämnet.</p><p></p><p>Då jag inte har några andra erfarenheter från lion och detta är det första bemötandet man får så blir man själklart besviken.</p><p></p><p>Jag kommer även i fortsättningen att bråka, sparka, skrika och gråta likt en treåring framför godishyllan på en vardag i affären om jag blir bemött på liknande sätt. det är min födslorätt och jag kommer kämpa för den.</p><p></p><p>Valet är fritt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gonz00, post: 279555, member: 36679"] Svenska Köpmannaföreningen och Svenska Aktiespararna vill tacka alla konsumenter som tillåter sig bli buttfuckade (ursäkta svordomen) på regelbunden basis, utan att på något sätt granska, ifrågasätta eller kritisera näringsidkare som behandlar sina kunder på ett felaktigt sätt. Jag postade inte detta inlägget för att dividera affärsetik eller avtalsrätt med någon, är helt enkelt inte tillräckligt kunning i ämnet, däremot VET jag att det måste framgå tydligt (enligt konsumentverkets riktlinjer) vad en prisuppgift innefattar. Sedan vill jag klargöra att det inte handlar om smutskastning, utan snarare ventilering av åsiker. Jag är fullt övetygad om att alla som läser detta är kapabla att bilda sina egna åsikter i ämnet. Då jag inte har några andra erfarenheter från lion och detta är det första bemötandet man får så blir man själklart besviken. Jag kommer även i fortsättningen att bråka, sparka, skrika och gråta likt en treåring framför godishyllan på en vardag i affären om jag blir bemött på liknande sätt. det är min födslorätt och jag kommer kämpa för den. Valet är fritt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varning för Lion alpin
Tillbaka
Topp