Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TN123" data-source="post: 1098548" data-attributes="member: 54349"><p>Jag fick pengar utbetalt för den nya bindningen jag vart tvungen att köpa i ischgl av distributören för marker i sverige. Men det ersätter inte den tid och energi jag hellre lagt på skidåkningen. Jag blev totalt sett av med en åkdag av min alpsemester pågrund av allt krångel med bindningen och försöka hitta någon som kunde hjälpa mig med garantin men ingen ville ta i problemet. </p><p>Ingen hade sett det här problemet förut sa dom, konstigt kan man tycka när så många här verkar känna till det.</p><p>Tillslut vart jag desperat och köpte en ny bindning för att kunna forsätta åka på mina egna skidor. </p><p></p><p>Årsmodell ska vara 2018 då jag beställde dom den här säsongen. Mina bindnigar höll i ungefär 15 åkdagar, det enda sambandet jag kan se var att det var väldigt kallt båda dagarna när tådelarna gick sönder, runt minus 20 men det känns långsökt en bindning ska hålla trots att det är kallt.</p><p></p><p>Tilläggas bör var att jag tyckte bindningen var fantastisk tills det här hände, den har aldrig tjuvlöst fast man körde hårt. Men nu litar jag inte längre på kingpin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TN123, post: 1098548, member: 54349"] Jag fick pengar utbetalt för den nya bindningen jag vart tvungen att köpa i ischgl av distributören för marker i sverige. Men det ersätter inte den tid och energi jag hellre lagt på skidåkningen. Jag blev totalt sett av med en åkdag av min alpsemester pågrund av allt krångel med bindningen och försöka hitta någon som kunde hjälpa mig med garantin men ingen ville ta i problemet. Ingen hade sett det här problemet förut sa dom, konstigt kan man tycka när så många här verkar känna till det. Tillslut vart jag desperat och köpte en ny bindning för att kunna forsätta åka på mina egna skidor. Årsmodell ska vara 2018 då jag beställde dom den här säsongen. Mina bindnigar höll i ungefär 15 åkdagar, det enda sambandet jag kan se var att det var väldigt kallt båda dagarna när tådelarna gick sönder, runt minus 20 men det känns långsökt en bindning ska hålla trots att det är kallt. Tilläggas bör var att jag tyckte bindningen var fantastisk tills det här hände, den har aldrig tjuvlöst fast man körde hårt. Men nu litar jag inte längre på kingpin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varning För Marker Kingpin
Tillbaka
Topp